7. desember 2015

På tide med eit nytt blogginnlegg.

Har strikka dette skjørtet frå mønster i Klumpedumpe boka. Er lilla med sikksakk mønster.

Kjempekjekt å strikke.

Laga det med løpegang i livet, så har eg tredd strikk i det. 

Eit lite handlenett til ei lita tulle, sydd i stoff med motiv av mange pusekattar. 

Og ein liten portemonè. Pengar må ein no ha.

2 nye brikker i Quilt as you go. Så då har eg laga 6 stykker av restane i svart og kvitt.

Kanskje eg har hatt denne med før? Iallefall mønster av Judith Eknes.

Sydd av linstoff.

Her er ei lita mappe, fin å ha på flyturen. Veskeplast så det er gjennomsiktig og greit.

Etter ide frå Janne Kjørvik.

Så har det blitt litt barneklede. Noko i retro stoff.

Her er det kjole/tunika, tights og hue i jersey stoff.

Her blei det skjørt og shorts. Med merke frå Frost. Kult syntest småjentene.

Her er eit samlebilde av kleda. Også ei herleg joggebukse i grått.

To gaveposer i møbelstoff, forà med bomullstoff. Decoupage og blonder som pynt.

Desse har eg laga ilag med ein ungdom. Blei fine syntest vi.

3 par gryteklutar.

Dongerystoff , applikert hjerte. saumen er ut og klippt opp i frynser og vaska i maskin.

Etter ide frå Margrtehe S. Kolseth sine gryteklutar. 

Dei runde med hekla brikke på er sydd i lin, og dei blå firkanta i eit kraftig kanvas stoff. 

Her er det litt tjukke hekla brikker som er brukt. Ein gong kjøpt på Ikea, men lite egna til noko,

men her kom dei til sin rett.

Ole Brum er klar til å bli julegave til ei lita tulle. 

Sydd av teddeystoff. Klær av fleecestoff. Fint å få bruke restestoffa til noko.

Faktisk har eg laga tvillingen,og, så det blir nok to som får Ole Brum til jul.

Romantisk toalettveske. Bente Malm sitt mønster, Mormors toalettveske.

Så har eg laga åtte spisebrikker. Mønster er Eventyrnatt av RyumQuilt.

Her er det linstoff som eigentleg brukast inni i bunadsliv som er brukt.

Ellers stoff frå Motehjørnet og Fantasi.

Eg har stroke på matt vinylplast, slik at dei skal vera enkle å tørke av.

3 kommentarer

Yazhi.blogg.no

07.12.2015 kl.11:20

Oj her var det mye fint. Spesielt det skjørtet... Strikkeskillsa mine er ikke mye å skryte av, men fikk veldig lyst til å prøve :p

Knøttet

07.12.2015 kl.11:45

Oi! Så mye fint! :D Skulle ønske jeg var like flink med slikt :) Og fikk utrolig lyst på strikkeskjørt jeg og, må nok lete opp en oppskrift der :)

Marie

03.01.2016 kl.18:17

Skjørtet var supert! Passa perfekt og så den fine fargen då!! :)